top of page

"Почини и Предай" 4 - ден 3

Позволи на Бог да обнови

Освежава душата ми;

води ме през прави пътеки заради името Си.

Псалм 23:3

Почивката е добро. Освобождаването от теглото ни е добро. Музика, свещи и букетите са добро. Дълбокият сън е добро. Но ако всички тези неща, за които си говорихме през изминалите седмици, не ни доближават до Бог, то сами по себе си не са добро.

Ние можем да дадем почивка на телата ни, но Господ е Този, Който обновява и освежава душите ни. Имаше ли време, когато беше заразена с огъня и страстта да служиш на Бог, но поради проблеми в ежедневието и изпитания, тази страст угасна. Господ иска да разпали отново онзи първоначален огън у теб.

В любимия ми Псалом 23 се казва, че Бог е нашия овчар. Той е моят и персонално твой водач:

На зелени пасбища ме успокоява;

при тихи води ме завежда.

Освежава душата ми;

води ме през прави пътеки заради името Си.

Дори и да ходим през 'долина на мрачната сянка' няма да се страхуваме, защото те не могат да ни наранят. Господ е с нас и ни води. Той ни дава победа и изходен път от всяко обстоятелство днес и в бъдеще.

Понякога Божият план за мен не ми допада. Иска ми се Той просто да оправи нещата, защото знам, че Той може. Той е силен и всемогъщ. Исая 40:12 казва:

Кой е премерил водите с шепата си, измерил небето с педя, побрал в мярка пръстта на земята и претеглил планините с теглилка, а хълмовете – с везни

Защо тогава не прави това, за което го моля?

А може би е обратното...Той иска аз да направя, което Той ме моли.

Исая 55:9 ни казва, че Божиите помисли са много по-високи от нашите. Аз никога няма да мога да разбера напълно всички, което Господ прави в моя живот. Но знам, че Той не е свършил да твори в моя живот, както и в твоя. Знам, че моя овчар, моя водач е винаги до мен, всяка една стъпка от пътя ми. Ние никога не сме сами. Затова можем да запалим свещта, да се вгледаме в букета цвета, да се отпуснем...Господ е в контрол. Остави се на Него да обнови душата ти.

Въпрос за личното време:

Позволи ли на Бог през изминалите седмици да възстанови душата ти? Имаше ли нещо конкретно, което ти помогна да позволиш Бог да работи в живота ти?

Господ е Пастир мой; няма да остана в нужда.

2 На зелени пасбища ме успокоява; при тихи води ме завежда.

3 Освежава душата ми; води ме през прави пътеки заради името Си.

4 Да! И в долината на мрачната сянка, ако ходя, няма да се уплаша от зло; защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята тояга – те ме утешават.

5 Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми, помазал си с миро главата ми; чашата ми прелива.

6 Наистина благост и милост ще ме следват през всичките дни на живота ми; и аз ще живея завинаги в дома Господен.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page