top of page

"Почини и Предай" 4 - ден 1

Тайната за намиране на почивка и спокойствие

Елате при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя.

Матей 11:28

Някъде бях чела, че китайския йероглиф за “зает” се състои от два символа - сърце и убийство/смърт. Колко точно само!

Всеки ден часовника започва да тик-така бързо от момента на ставане до излязане, забавя се малко до като съм на работа и отново се забързва като се приберем всички. Неусетно започва пак сутрина. Неусетно идва време да се смени страницата на календара.

И в навечерието на празничния сезон усещам натрупаната умора, усещам 'убийството на сърцето'. Докато не стане 1-ви януари. Тогава някак си идеята за ново начало забавя динамиката на ежедневието. Идеята за пренареджане на приоритетите ми и пълноценен живот ме завладяват. И така до месец март, когато ритъма започва да се губи и умората се настанява тежко и неохотно.

И тогава Исус заговаря в сърцето ми и ми казва: Елате при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя.

Той ме кани да дойда и ми обещава почивка.

Той те кани и ти обещава почивка.

Въпрос за тихото време:

Помисли, кое може да е това нещо, което 'убива' сърцето ти? Кое ти пречи да изпиташ почивката и спокойствието, което Исус ти предлага?

25 В онова време Исус продължи да говори и каза: Благодаря Ти, Отче, Господи на небето и на земята, защото си укрил това от мъдрите и разумните, а си го открил на невръстните.

26 Да, Отче, защото така Ти се видя благоугодно.

27 Всичко Ми е предадено от Моя Отец; и освен Отца никой не познава Сина; нито познава някой Отца освен Сина и онзи, на когото Синът би благоволил да Го открие.

28 Елате при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя.

29 Вземете Моето иго върху себе си и се научете от Мене; защото съм кротък и смирен по сърце; и ще намерите покой на душите си.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page