top of page

Господ има план за мен, пс. 139

До сега разгледахме “Господ ме е създал” и “Господ ме познава”. Следващото заглавие изглежда, че следва като логично заключение на тези две теми. Днес разглеждаме “Господ има план за мен” според стиховете с псалом 139.

15 Моите кости не са били скрити от Тебе,

когато съм бил създаден тайно,

бил съм образуван в дълбините на земята.

16 Твоите очи видяха как произлязох

и в Твоята книга са записани

всичките определени за мене дни,

преди да съществува нито един от тях.

Господ има план за мен! Той ме е създал със специална цел. Познавайки ме много добре Той ми е отредил нещо, което само аз мога да направя!

В псалом 139 четем “всичките определени за мене дни” - Всеки един ден! Дори преди твоето рождение, те вече са били известни на Бог. Онези мързеливи дни, които прекарваме сгушени вкъщи и онези, които отлитат докато ние трескаво тичаме на някъде. Също и тези, които ни носят най-щастливите мигове, както и тези, които силно ни натъжават. Още - денят, в който предадохме сърцето си на Бог, както и тези, в които съгрешаваме тежко пред Него. Той знае за всеки един от тях!

Той има план за всеки един от тях! Той има специален план за теб! Може би още не знаем какъв е този план или знаем само част от него, но съм сигурна, че ще ни хареса! Господ е планувал невероятни приключения за всяка една от нас! Най-прекрасното е, че Той е обещал да извърви всяка стъпка от това приключение с нас, всеки наш ден!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page