top of page

Господ ме познава, Пс. 139

В тази кратка серия ще се фокусираме върху псалом 139 (линк към него). Той е едно прекрасно свидетелство за типа отношения, който Бог иска да има с нас - истински, дълбоки и най-вече двустранни. Четейки тези прекрасни стихове виждаме колко близко е Бог до нас. Виждаме нежността, с която Бог ни обгрижва, близостта, с която Той ни наблюдава и се уверяваме в любовта, с която ни е създал!

2 Ти познаваш сядянето ми и ставането ми; Разбираш помислите ми от далеч,

3 Издирваш ходенето ми и лягането ми, И знаеш всичките ми пътища.

4 Защото докато думата не е още на езика ми, Ето, Господи, Ти я знаеш цяла.

Господ ме познава!

Той ме познава по-добре от всеки друг.

Той знае кога сядам и кога ставам. Той знае колко пъти премигва окото ми на ден, колко стъпки правя и колко пъти ръкомахам.

Неговото познание за мен е различно от това, което аз имам за нещата около мен. Неговото познание не е частично или повърхностно. Библията казва, че Бог е 'запознат с мен'.

Той знае копнежите на сърцето ми, дълбочината на мислите ми, всяка една емоция и чувство. Господ знае какво ме прави щастлива и какво ме натежава. Той знае какво ме окуражава и от какво се плаша.

Господ ме познава! Господ познава така и теб! Опознай Го и ти!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page