top of page

Господ ме е направила, Пс. 139

Отново погледжаме към псалом 139. Този път към следните стихове:

13 Защото Ти си ме създал,

оформил си ме в утробата на моята майка.

14 Славя Те, защото удивително и чудесно съм създаден.

Чудни са Твоите дела

и душата ми превъзходно знае това.

Господ ме е направил!

Библията казва, че съм “създадена” и ”оформена” от Бог. От върха на пръстите ми до петите ми, Господ ме е направил.

Може ли да си представите Бог като скулптор, който извайва своето произведение? Обляга се назад, за да огледа всичко и да се увери, че всичко е според Неговия план.Той не прави никакви грешки, Той не пропуска нищо. Всичко е точно така, както е планувал.

С такава любов и прецизност съм създадена и аз, и ти! Бог е вложил цялата си мъдрост и любов да ни създаде точно по начина, по който сме!

И още нещо! По този начин си създаден само ти, никой друг! Никой друг не може това, което ти можеш. Никой друг не е такъв какъвто си ти, не изпитва това, което ти и не реагира, по същия начин, защото ти си специално създадена от Бог с любов и с цел.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page