top of page

Исус Навиев, гл. 1

Прочетохте ли вече 1-ва глава? Ако не сте - ето линк към нея. Много е вдъхновяваща!

Чета я и имам чувството, че Бог ми говори на мен! Вдъхва ми сили. Обещава ми винаги да е с мен! Окуражаваме да бъда смела, да вървя напред, да следвам пътя, който Той е предначертал.

Спомням си не малко моменти от живота ми, в които съм тръгвала буквално към неизвестното и тези стихове са звучали повече от истински в съзнанието. Уповавала съм на тях с цялата си вяра. И знаете ли, никога не са ме предавали!

Господните думи важат и за теб днес:

3. Давам ви всяко място, където стъпи кракът ви…

5 Никой няма да устои пред тебе през всичките дни на живота ти. Както бях с Мойсей, така ще бъда с тебе. Няма да отстъпя от тебе, нито ще те изоставя.

6 Бъди твърд и храбър…

7 Само бъди твърд и много смел. Грижливо пази и изпълнявай целия закон...Не се отклонявай от него нито надясно, нито наляво, за да имаш успех, където и да отидеш и каквото и да предприемеш.

8 Тази книга на Закона да не се отделя от устата ти, но размишлявай върху нея ден и нощ, за да изпълняваш точно всичко, написано в нея. Защото тогава ще имаш успех в своя път и тогава ще постъпваш благоразумно.

9 Нали ти заповядах: бъди твърд и храбър! Не се бой и не се ужасявай, защото твоят Господ Бог е с тебе, където и да отидеш.

Много силни думи! Прекрасни обещания! Прекрасни напътствия! Нека Бог ни дава мъдрост как да ги прилагаме в нашия живот!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page